czwartek, 19 lipca 2012

Street smart

zdjęcie: Sonia Dąbek

 Helo!

Lubie takie dnia jak ten. Pobudka po siódmej, zajęcia, godzina dla siebie i zanim się obejrzałem już chwilę po piętnastej, zjem obiad, naprawie szybko rower - bo od dawnego czasu mam nieopisaną ochotę na jazdę na rowerze, na długie przejażdżki -dniem i nocą- dlatego dziś zacznę - zdrowe to i przyjemne. Ale na to jeszcze czas, na głowie mam jeszcze mnóstwo rzeczy, sponsorzy projektu, gdzie oni są? Nagrody trzeba wybrać, skontaktować się z Kmag`iem, stylistka - fryzjerka z którą pracowałem nie odczytała jeszcze wiadomości, gdzie są Ci wszyscy ludzie? A tak naprawdę najgorsze w tym wszystkim jest to że wszystko na mojej głowie, media też trzeba dokończyć, ale co najmniej już zaczęło się coś dziać. Nie mogę się doczekać tego momentu w którym wybierzemy 10najlepszych i przystąpimy do konkursu, spotkanie w CSW, przedstawienie uczestników i jury i 5 dni działamy, tutaj na szczęście mam na kogo liczyć bo już wiele osób potwierdzało swoją obecność i chęć pomocy.
Oczywiści że się uda, oczywiście że osiągnę sukces, bo tego chce, bo nie widzę innej opcji, bo jestem prawdziwy w tym co robię. Najważniejszą w życiu jest naturalność i bycie sobą, dopiero wtedy Ci najbardziej wartościowi, inteligentni ludzie będą z Tobą.


Wczoraj, kilka minut po opublikowaniu postu, czekała mnie bardzo miłą niespodzianką, mianowicie Lidia Skuza wspaniały fotograf, cudowna kobieta która współpracuję z wieloma gwiazdami w Warszawie opublikowała mojego bloga na swojej tablicy wpisując w treść `<3`. Byłem w ogromnym szoku i było to coś wspaniałego, wspaniałe jest to jak ludzie w Ciebie wierzą i pokazują Ci że są po Twojej stronie, dzięki tym wszystkim ludziom czuje jaki ogromny mur mnie otacza, tak że Ci wszyscy którzy próbują rzucić kamieniem, nie mają szans. Kamień nienawiści czy zazdrości odbija się od mojego wielkiego muru który tworzy moja rodzina wraz z moimi przyjaciółmi, to właśnie dzięki nim wiem że spokojnie mogę iść w przód, wiem że nic mnie nie zatrzyma. Mimo iż czasem pewna cegła mego muru może się obluzować to i tak za chwilę inna, ta obok, zastąpi ją jak tylko może. Tak samo Ty, miej przy sobie tylko tych ludzi którzy tworzą Twój mur, którzy nie pozwolą za Twoimi plecami powiedzieć na Ciebie złego słowa, po co Ci ludzie którzy nie są prawdziwi? Po co Ci oszuści ?
Gdy dowiesz się już, kto tak naprawdę tworzy Twój mur, będziesz szedł w przód, patrząc tylko przed siebie.
Wstawiam na razie kilka zdjęć z sesji z Sonią, które zrobiliśmy, jak już wcześniej pisałem, na szybko. Zimna czekolada i papieros na moim tarasie potem 40 minut zdjęć no i mamy kilka fajnych kadrów i moich min. Szary i Czarny standardowe połączenie, tylko pozornie bluza z urbancity SSG (149zł), wydawało by się nie dla każdego, wcale nie, bardzo polecam uwielbiam ją, już teraz luźno i fajnie do tego czarne spodnie firmy Cuf (70zł) z Primark oraz buty (120zł) za kostki, czarne, wysokie, wiązane z Primark. Jest w sam raz, nie ma granicy między czymś takim co potoczenia nazywa się `dres` a smart, wszystkie style można łączyć a tradycyjne zestawienie kolorów, daję większą szanse na nie popełnienie błędu.


 zdjęcie: Sonia Dąbek

zdjęcie: Sonia Dąbek
 Zarzyczny Łukasz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz