wtorek, 22 października 2013

Powroty lubie, te małe i te duże.




Ostatnie miesiące mijam tabliczki z napisem "brak czasu", "praca", "walka", "brak snu", etc (...) Nareszcie w pewnym skręciłem w bardzo dobrą stronę ,a podczas tej drogi - zdałem sobie sprawę że nie jestem robotem i nie jestem w stanie zrobić wszystkiego w kilkanaście godzin.


Wiesz sam jak to jest kiedy chcesz zrobić wszystko, nie zawsze się udaje - dlatego ograniczyłem swoją pracę - wybieram co i kiedy robić muszę i nie czuje żadnej presji.  Postanowiłem wydać swój magazyn, planowe wydanie przeleciało mi przed oczami - nie dlatego że spałem czy za mało pracowałem - a dlatego że wydanie czegoś wielkiego nie jest kwestią kilku dni - źle przeliczyłem swoje siły - potrafię przyznać się do tego "błędu" - lecz błąd to coś strasznie pejoratywnego a ja nie widzę w tym tego nakładu ujemnego. Wydanie magazynu to koszta około 20 tys złoty -  z liczbą 20 kojarzył mi się do tego czasu mój wiek - ale w uparte walczyłem z przeciwnościami i ludźmi którzy nieustannie podkładali i podkładają mi nogi. Najczęściej są to ludzie którzy sami osiągnęli nie więcej niż podgrzanie własnej herbaty do kolacji, zamówionej z baru na przeciw ich domu.

Więc dalej biegnę i skacze, czasem jak ten głupek, nad nogami które próbują mnie wywrócić - jest zabawnie bo za każdym razem kiedy się lekko obrócę widzę ich wykrzywione miny i zrozpaczone oczęta - a ja biegnę do miejsca które sobie wybrałem.

W między czasie udało mi się zorganizować II edycji Toruńskiego Konkursu Fotografii, lecz na szczęście odciążyły mnie osoby z redakcji np, niezastąpiona Olivia Drost która bardzo dzielnie od początku prowadzi dział kultury w LookUs Magazine.

Kiedy LookUs? Co z LookUs ? - jasne - mógłbym już dawno wydać wersje internetową mojego magazynu ale czy Napoleon poddał się po zesłaniu na wyspę św Heleny ?

Dlatego i ja postanowiłem walczyć do ostatniej chwili o wydanie papierowe w nakładzie 2tys, z tłoczonym napisem w folii i na pięknej kredzie - to moje wielkie, małe marzenie - które właśnie spełniam - no i po raz kolejny okazało się że warto !

Warto walczyć do końca bo udało mi się więcej niż chciałem - prócz tego iż firma wyda moje marzenie LookUs, to zostałem redaktorem naczelnym nowego portalu które zmieni życie każdego polaka ! Marzenia się spełniają - walcz o nie do końca - nie daj sobie wmówić - nie daj się nikomu, czasem zabłądzisz, jesteśmy tylko ludźmi ale prędzej czy później wrócisz na odpowiednią drogę i dotrzesz do upragnionego celu. Ja w Ciebie wierze - więc i Ty musisz.



4 komentarze:

  1. dziękuję za wyróżnienie! :) LookUs - can't wait :) buziaki
    /Olivia

    OdpowiedzUsuń
  2. ile będzie kosztować 1 egzemplarz magazynu ? Czy jeśli magazyn odniesie sukces, zamierzasz zwiększyć nakład, czy będzie on miał wersje unikatowego, wyjątkowego magazynu, swoim kunsztem przypominający kalendarz Pirelli ? Pozdrawiam i życzę powodzenia, bo wiem, że się przyda ! Aaa, no i ogromu siły ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszt 1 egz to 7,99zł ( magazyn foliowany ) - 2 tys egz na sam poczatek - mam nadzieje że uda mi się sprzedać 20 tys a potem 200 tys ! O moich planach i marzeniach juz niebawem na blogu :)
      dziekuje

      Usuń
  3. kidy wyjdzie pierwszy magazyn i gdzie będzie można go kupic?

    OdpowiedzUsuń