czwartek, 9 sierpnia 2012

FuckT

zdjęcie: Sonia Dąbek


****
Hello!

Pamiętam doskonale tą noc, kiedy zderzające się myśli wylatywały uszami. To był upalany Maj, gwiazdy oświecały wszystkie przedmioty wkoło. Paląc papierosa, opierając się o barierkę na balkonie patrzyłem w górę. Chwila.. a może to był zimna czerwcowa noc, gdzie niebo było puste i czarne i jedynie świeczki dawały cień małym przedmiotom. Tak wtedy chyba nie paliłem papierosa, piłem bardzo dobrą herbatę cytrynową. Zaraz.. to była pyszna kawa i tak naprawdę wcale nie było zimno, nie było też nawet ciepło - było zwyczajnie i widziałem tylko księżyc - zresztą czy to istotne w co byłem ubrany, jaka była pogoda? Wiem że myślałem o czymś ważnym - zresztą jak każdego wieczoru gdy trafiam do mojego domowego Eden, które każdy z Was posiada. Rzecz w tym że brak faktów otacza Nas, niezrozumiale. Fakt to rzecz która nie budzi wątpliwości. Dziś - tak wiele spraw je sprawia. W zasadzie można byłoby powiedzieć że życie jest pewnego rodzaju permanentną wątpliwością bo nikt z nas nie jest w stanie przewidzieć tego co wydarzy się dziś czy jutro czy nawet za sto lat. Dlatego tak ważne jest aby nie bać się jutra, nie bać się tego co za chwile się wydarzy. Czasami, tak jak dziś nieważne są szczegóły, dlatego próbowałem doprowadzić Cie do stanu faktycznego, ukazać Ci że oczekiwanie na fakt okrojone jest w cały szereg szczegółów, które tak często zatracają sens rzeczywistości - warto się ich pozbyć - nie zawsze, wiem że to właśnie pomyślałeś. Nie masz do końca racji - może. To następna wątpliwość która nie daje Ci pewności a to nie daje Ci pozwolenia na stwierdzenie że jest to faktem. `do czego ty dążysz` - zapytaj. Jak to do czego? Udajesz bo wiem że to wiesz. Zrób wszystko, tak właśnie wszystko co w Twojej mocy aby włożyć szczegóły do innego worka wspomnień czy przyszłości. Odsuń niepotrzebny stos wątpliwości, znajdź fakt. Wtedy zrozumiesz jak jest tego mało - jak mało jest pewnych rzeczy - jak często powiesz sam do siebie ` nie jestem pewien` lub ` a co jeśli` - jeżeli sprawisz by Twoje życie było inne - oczywiście nie proszę o eliminację wszystkich wątpliwości - to niemożliwe, jak wspomniałem, wybacz że się powtórzę - życie to stała wątpliwość. Więc jak już sprawisz by było inaczej, aby Twoje fakty przeważały wątpliwości powiedz sobie jak bardzo jesteś z siebie dumny. Myślę że wtedy nie tylko Ty będziesz szczęśliwszy, postaraj się mnie zrozumieć, mi czasem wychodzi.



                                                               
artykuł: Paulina Błaszkiewicz, źródło: Nowości


 



 IToruński Konkurs Fotografii ( ITKF`ii)


`Witam Serdecznie z tej strony Łukasz Zarzyczny, jestem organizatorem I Toruńskiego Konkursu Fotografii realizowanego na terenie Centrum Sztuki Współczesnej w dniach 31 sierpnia - 7 września` - mówię to co najmniej 50razy dziennie rozmawiając z firmami różnego autoramentu. Dużo mediów zaangażowało się w mój konkurs! Hura ! Słuchajcie - każdy z Was może osiągnąć sukces, nie poddawajcie się nigdy ! Milion osób powie Wam to nie ma sensu, to beznadziejne a dopiero wtedy gdy zaczniesz coś osiągać będą chcieli pomagać i wspierać to co robisz! Nie daj się nigdy i spełniaj swoje marzenia! Stwierdziłem - co będę robić przez tak dłuuugie wakacje? - spać? leżeć na plaży? chodzić po górach? Mam na to czas! Czas coś zrobić nowego, więc usiadłem i napisałem projekt konkursu, chwyciłem za słuchawkę i od miesiąca co chwilę są nowe pomysły! Obecnie - prawie wszystko gotowe! Oczywiście są problemy - a na pewno były na początku! No i ? dałem rade!
Udało mi się zaangażować w to wiele mediów z czego jest ogromnie zadowolony - mam patronat medialny - Telewizji Toruń, Nowości - dzięki którym poznałem wspaniała dziennikarkę z która widzę bardzo fajną znajomość, która bardzo wspiera mój projekt i bardzo CHCE pomóc; Teraz Toruń który jutro o godzinie 12:00 przeprowadza ze mną wywiad pod Centrum Sztuki Współczesnej. Radio Gra które będzie puszczać na antenie dżingla i zrobią ze mną wywiad na antenie oraz udostępnią wszystko na głównej stronie! Gazeta Pomorska która w następnym tygodniu wstawia więcej informacji. Ogólnopolska gazeta IK w której znajdzie się zdjęcie konkursowe oraz która niedługo wstawi więcej info na swoją stronę! Telewizja Bydgoszcz która sprawuję opiekę medialną nad konkursem i wkręcamy Zbliżenia - czekamy na info! Oraz patronat strategiczny Dniem i Nocą na której stronie to będziecie mogli oddawać głosy na uczestników konkursu! Wstawiają nasz baner, bardzo dużo info - super portal który bardzo wspiera takie akcje! Jestem z tego powodu bardzo mile zaskoczony. Dziś odbyłem jeszcze rozmowę z portalem CzasKulutry który jutro powie w jaki sposób będzie mnie wspierał. Ponad to ! 6 września odbędzie się wystawa konkursowych prac w Centrum Handlowym PLAZA w którym to będzie można oddawać głosy na uczestników konkursu. A to dopiero początek ! Mam kilka niespodzianek dla Was które trzymam na audycje w radiu o ile będę mógł je zdradzić! Ponad to trójkę najlepszych uczestników czeka świetna niespodzianka o której dowiedzą się po ogłoszenie punktacji jury! ale obiecuje że to nie będzie koniec..

zapraszam na stronę wydarzenia która znajdziecie na mojej stronie która pojawia się po prawej stronie bloga! hejoo !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz