środa, 15 sierpnia 2012

TKFmedia

źródło: TV Torun 
 ****
Helo Media..

ruszam i nadchodzę, z niecierpliwością oczekiwałem Rozmowę Dnia w lokalnej telewizji. Na szczęście czas szybko minął - kilka telefonów , mail i działam. Przedpołudnie i południe z przyjaciółmi sprawia że czas do 18 minął bardzo szybko. No więc jest włączam, oglądamy. Jak na pierwszą tak dużą i poważną rozmowę oceniam na `dobrze`. Patrząc na to iż nie znałem pytań przed, mówiłem wszystko z głowy - a wydaje mi się że powiedziałem więcej niż chciałem- trochę o blogu, trochę o wierze w siebie, trochę o ludziach , reszta o TKF`ii. Następny dowód na to że można, wystarczy tylko chcieć. Nie wiem co robił bym teraz gdyby nie konkurs. Chce zrobić ich mnóstwo - już mam kilka pomysłów i początkowy zarys przyszłego roku, ale niczego nie można zaplanować - gdyby rok temu ktoś powiedział mi że zorganizuję tak duży projekt - powiedział bym ` może` - pewnie bym nie zaprzeczył ale nie spodziewał bym się rozwoju spraw. Na tą chwile naprawdę dużo rusza wprzód. Udaję się kilka celów osiągnąć - `a to dopiero początek. `  Podczas reportażu mogliście oglądać zdjęcia zgłoszeniowe modeli oraz fotografów. Co do modeli - przypomina mi się moment w którym co najmniej trzy razy źle odmieniłem słowo - ale mówiłem dalej. Jest mi bardzo miło gdy czytam wasze wiadomości które o dziwo są bardzo pozytywne. Myślę że to bardzo dobra lekcja na przyszłość a sam konkurs jest ogromną lekcją przed moim wyjazdem do Warszawy. 

Wrzucam kilka screenów z Telewizji oraz głównej strony. Dziś chociaż kilka tysięcy osób obejrzało mnie w wiadomościach oraz Rozmowie Dnia, w końcu nie codziennie słyszy o Tobie taka ilość osób - w czwartek Teraz Toruń i Gazeta Pomorską, może Nowości - oby. Do radia ruszam pod koniec tygodnia lub początek przyszłego. Bardzo się wszystko rozkręca - dzięki że jesteście, dzięki Wam w godzinach gdy wstawiłem link wiadomości nie były w stanie zalogować się do końca w miejsca przewijane - super!


Tutaj możecie zobaczyć wiadomości online - polecam przewinąć na Festiwal Fotografii (10:25) http://www.toruntv.pl/multimedia-13286-aktualnosci_torunskie_wtorek_14_08_2012.html


Tutaj możecie zobaczyć Rozmowę Dnia ze mną która przeprowadziła ze mną Ewa Jarczyk
http://www.toruntv.pl/multimedia-13284-rozmowa_dnia_wtorek_14_08_2012.html




źródło: TV Torun


 źródło: TV Torun

 
źródło: TV Torun



źródło: TV Torun



źródło: TV Torun

 źródło: TV Torun

 źródło: TV Torun


 Dzisiejszy dzień to nie tylko oczekiwanie na Rozmowę Dnia i Wiadomości ze mną, ten dzień to nie tylko następne kilka telefonów do sponsorów, mediów i duża ilość meli. Ten dzień to spotkanie z wspaniała przyjaciółką która jest jednym z powodów dla którego tworze ten konkurs. Mamy w Toruniu bardzo utalentowanych fotografów z którymi mam przyjemność współpracować - wstawiam małą zapowiedź przed dużą sesja i kilku godzinną pracą która wyszła niesamowicie. Maja Kowalska to fotograf który nie tylko ustawia ISO, rozmawia, śmieje się i ustala pozycje - to mnóstwo pomysłów z cieniami, światłami, przesłoną i duża wiedza fotograficzna - chyba dlatego jej zdjęcia są wstanie podbić nasz mały świat.

zdjęcie: Maja Kowalska
***

7 komentarzy:

  1. podziwam człowieku i wiele wróżę : )))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie na dole świetne. Szkoda tylko, że jedno oko wydaje się być mniejsze z powodu usunięcia "zmarszczek" pod okiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest konkurs tylko dla ludzi z Torunia ?
    I model nic nie wygrywa ? Tzn tylko fotograf, czy na przykład wygrywa też albo facet albo laska ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Szymon !! :), Co do oka to miałem głowę za nisko i moje włosy po tej stronie rzucały cień na moje oko - to wina moja :) Konkurs jest dla ludzi z całej polski - Toruński Konkurs Fotografii - jest również Łódzki Festiwal Filmowy i również jest dla wszystkich :) Modele otrzymują nagrody za udział, zdobywają doświadczenie, mnóstwo zdjęć do portfolio i małe nagrody :) Dzięki wszystki! kova kocham

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny blog. jestem zachwycona twoimi zdjęciami ;) życzę wielu sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki bardzo! Zasługa długiej współpracy z wspaniałymi ludźmi, szczerości i ciężkiej pracy dlatego tak mi miło :)

    OdpowiedzUsuń