poniedziałek, 17 września 2012

Purpurefull

zdjęcie: Daria Kalinowska

 ****



 Choć powoli napływające plotki za oceanu nakazują nosić nam się w jednym kolorze, nie jestem w stanie pod pasować się tym trendom. Na szkoleniach w sklepach uczą jak ubierać jak nosić, ludzie którzy ubrani są w jeden prosty kolor. Gdy sprawdzisz co tak naprawdę modne jest teraz, możemy dowiedzieć się o szeregu kolorach które nosić trzeba, trawiasty i inne kolory zieleni oraz te których unikać powinniśmy np czerwieni która podobno się już przejadła, co za tym idzie wszyscy wkoło powinniśmy być jak marionetki poubierane w jeden strój z maską na twarzy. Jednakże nie zaskoczyło mnie to wcale, że patrząc przez okno tu w Toruniu czy na ulicach chociażby Warszawy, ludzie wyglądają zupełnie inaczej, tak jakby na przekór modzie która próbują nam narzucić. Czym innym jest kreowanie określonego stylu lub przykładowo tworzenie swojego, niż narzucenie dziewczynom rozmiaru nieokreślonego ubrań w jednym kolorze. Dążę do bardzo prostych wniosków wydawałoby się, modę tworzymy my sami. I nie jest to wpis kreujący pewnego rodzaju manifest z XIX , dzielących na My a Wy, a proste stwierdzenie faktów. Ostatnio po wypuszczeniu nowej kolekcji której twarzą jest Lana Del Rey, zauważyłem ponowne oblężenie tej marki - nie dziwie się absolutnie. Nie ważne skąd masz fajny ciuch, z najlepszego markowego sklepu czy z szafy babci, nieważne ile kosztował i czy w ogóle wydaliśmy na niego jakikolwiek grosz, ważne jest to jak się w nim czujesz, pamiętając o tym jednak że w dzisiejszych czasach stereotypów to szata zdobi człowieka.






 A oto dalsze efekty pracy z Darią Kalinowską, jak mówiłem wykonaliśmy kilka sesji w jednej, ciekawe pomysły, wiele stylizacji, świetna atmosfera, dziękuje bardzo całej ekipie, już niedługo dalsza część prac Darii.

zdjęcie: Daria Kalinowska









zdjęcie: Daria Kalinowska








zdjęcie: Daria Kalinowska








zdjęcie: Daria Kalinowska









zdjęcie: Daria Kalinowska


Już za cztery dni o tej porze będę pisać do Was z mojego mieszkania w Warszawie, jeden dzień długiego oglądania mieszkań no i mam. Świetna lokalizacja, krok od metra, sklep 24h, bezpośredni autobus na uczelnie, jestem ogromnie szczęśliwy - mam swoje pierwsze mieszkanie w życiu. Nie mogę się doczekać tych obowiązków i pracy...a jeżeli o pracy już pisze to zapowiada się jej bardzo dużo. Już pierwszego dnia w Warszawie czeka mnie sesja w której będę uczestniczyć, zwycięzca I TKF Dagmara Karolik wykona zdjęcia Ani Bałon, mamy na to cały dzień. Następnego dnia widzę się z cała naszą paczką  i robimy sesje przez cały dzień a potem witamy moje mieszkanie. Obecnie mam trzy dni na dokończenie kosztorysu przy którym wymiękam, dopisanie paru rzeczy do końcowego tekstu PIAR TKF, a są trzy. Oddaniem Rolapu do klubu Revolucja oraz Marcie białej płachty do zdjęć. Chciałbym również dokończyć tekst moich dwóch nowych projektów, ale muszę zrobić jeszcze kilka innych rzeczy, dlatego właśnie wstaję za 6h. Dobrej nocy !





zdjęcie: Daria Kalinowska
****
Zarzyczny Łukasz

4 komentarze:

  1. Dobre spodnie. :) + Zazdroszczę W-wy.
    No i niestety czy tego chcemy czy nie, szata (nadal) zdobi człowieka we współczesnych czasach, nie wiem czy przypadkiem nie bardziej niż kiedyś. No ale takie już są uroki XXIw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać, szata może zdobić... lub wprost przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopcze, ORTOGRAFIA... :///

    OdpowiedzUsuń