niedziela, 10 marca 2013

"Sukces dopiero przede mną"




 ****
Machina ruszyła.. pierwsza sesja do magazynu za nami.



Dzisiejszy dzień jest dniem sukcesu, sukcesu wiary w siebie i ciężkiej pracy - nie ma gór nie do zdobycia - jestem tego pewien. Marzenia się spełniają a przepustką do ich spełnienia jest pomysł na siebie i ciężka praca. Dziś poznałem kilku nowych, utalentowanych ludzi z którymi miałem przyjemność współpracować - postawiłem wiele na jedną kartę, jak wyszło?

... pierwsza sesja do magazynu za nami. Odetchnąłem z ulgą gdy kilka godzin temu zakończyliśmy prace na planie w Restauracji Pico Cuadro na Krakowskim Przedmieściu. Nie bez powodów wybraliśmy właśnie to miejsce, dlaczego? Dowiesz się więcej w nowym wydaniu magazynu `LookUs`. Ale zacznijmy od początku..

Gdy zaczynałem organizacje sesji zdjęciowej z aktorką Gabrielą Oberbek, miałem już wszystko poukładane w głowie - wiedziałem jak ma wszystko wyglądać - miałem plan - wiedziałem że zdjęcia będą w plenerze - wiedziałem gdzie - wiedziałem i widziałem kadry w swojej głowie. Jak często bywa przeliczyłem się z moimi planami które zapowiadały się bardzo dobrze - pogoda. Gęste opady śniegu i temperatura na minusie zmusiły nas do szukania alternatywy - pojawił się problem gdyż przez moje uparte nastawienie na plener wszystkie propozycje były najzwyczajniej w świecie bezsensu. Wyszukiwanie dobrego lokum w internecie nie było dla mnie rozwiązaniem. Szybka decyzja - tak jak lubię najbardziej - wstaje i ruszam na Krakowskie gdyż w mojej głowie rysował się już obraz tła na którym pozować mogłaby Gabi. Śnieg zasypuje mnie powoli ale skutecznie, jestem już w Centrum, chwilę później nie udaje mi się odpalić papierosa, wchodzę w bramę by ochronić się przed wiatrem i nawałem śniegu, w końcu udaje mi się odpalić papierosa.. nagle rzuca mi się w oczy ogromny napis `Pico Cuadro`, bez chwili zastanowienia wchodzę. ` To jest to` - pierwsza myśl która przychodzi mi na myśl. ` W czymś mogę pomóc?` - z mojego zamyślenia wyciągają mnie szybko wypowiedziane słowa kelnera. ` Mam nadzieję że tak..` - odpowiadam jeszcze trochę zamyślony. ` Jestem redaktorem naczelnym nowego pisma `LookUs`, zdecydowanie chciałbym wykonać tu jutro sesje zdjęciową z aktorką Gabrielą Oberbek` - ostrożnie wchodzę na pole negocjacji. Propozycja złożona przeze mnie menadżerowi, szybko spotyka się z dużą aprobatą. - ` będziemy o 11, do zobaczenia` - zadowolony wracam do domu. Kilka minut później przyjeżdża już do mnie Daria Kalinowską której zaproponowałem wykonanie backstage`u - byłem pewien że jest to świetny wybór - jestem pod wrażeniem jej pracy ( ok 650 zdjęć ). Znów robi się cieplej na sercu - uwielbiam inwestować w takich ludzi.

Jest już sobota, wstaje kilka minut po ósmej i zaczynam przygotowania do sesji. Makiety, propozycje zdjęć, magazyny, pełna torba ubrań wypożyczona z ` Showroom Aliganza `. Mamy 3 stylizacje, wiemy co chcemy.
Poranna kawa z mlekiem, papieros i ruszamy na Krakowskie.
Jestesmy chwile przed 11stą,  czeka już na nas Paula Jacobiak która jest make up artis dzisiejszej sesji, dopalamy następnego papierosa i wchodzimy do środka. Rozkładamy wszystkie rzeczy i czekamy na resztę. Kilka minut później zbiera się już cała ekipa.

WaveProductions na miejscu, zdjęcia wykona Jakub Szymański - talent i dryg do zdjęć, idzie w parze z świetnym charakterem. ` Ahaa! Tworzy się świetna drużyna` - już rzucają mi się myśli w głowie. Na miejscu jest już Gabi która przyniosła ze sobą biżuterie od projektantki Veroniki Howard która ma swoją stronę w Kalifornii. Już widać jak rozkłada się Michał Sadowski który swoim talentem do włosów zachwycił wszystkich. ` Profesjonalista, czuć to nawet wtedy gdy trzyma Twoje włosy` - po chwili jest już pierwsza fryzura, do pierwszej stylizacji. 

Czas na makijaż - Paula zaczyna swoją pracę, po chwili Gabi jest gotowa.. Daria zrobiła już dość pokaźną ilość zdjęć. W tym czasie rozmawiam z Kuba o zamyśle zdjęć, po krótkiej wymianie zdań - wiemy w którym kierunku idziemy!

Zaczynamy pierwsza stylizacje, kilka minut później słyszę ` mamy to!` - przeglądam zdjęcia i z pewnością stwierdzam ` tak, mamy`. Jestem coraz bardziej zadowolony. Atmosfera na sesji  jest bardzo luźna, nikt się nie spina i to chyba był nasz największy atut. Wiem że wszyscy dają z siebie 100%, wiem że wybrałem ludzi którzy robią to co kochają, wiem że się uda. Czuje ich energie, widzę ich potencjał - to mnie niesamowicie cieszy,

Przebieramy drugą stylizację, Michał znów robi cuda z włosami - fryzury powalające - czas na poprawkę makijażu w której Paula jak zwykle sprawdza się doskonale. Makijaż który wykonała make up artis wystarczy jedynie lekko poprawić/zmienić/dodać, gdyż już na samym początku został wykonany precyzyjnie i przemyślanie. Wiemy co chcemy, zaczynamy nowe kadry. Mamy to! - chwilę później szef pokazuje na zegarek - zwijamy się ze zdjęciami - czas na trzecią stylizacje - mogę powtórzyć to samo - znów jestem w szoku szybkości w której pracuje ekipa. Można szybko i dokładnie - bardzo szanuje ich tryb pracy i ogromny talent -" taki jest własnie ` LookUs ` " - myślę sobie. - " to Oni - go tworzą"

Po długiej, owocnej sesji, zwijamy nasze wszystkie rzeczy - wszyscy idą w swoje strony - czas odpocząć -jednak, wiem że się spotkamy.

Ja zabieram Gabi na gorącą czekoladę i wypytuję o marzenia, teatr, pierwszy film - jutro zabieram się za odsłuch wywiadu i jego montaż.  Wiele ciekawych wątków, coś nowego, coś innego - już niedługo będziesz miał możliwość przeczytać w moim magazynie, mój drogi czytelniku.

Wstawiam zdjęcia wykonane i szybko przerobione przez Darie Kalinowską - te które nie odkrywają całej tajemnicy dzisiejszego dnia.. :) a już niedługo...

Ogromne podziękowania dla:


Gabrieli Oberbek - aktorka, gość specjalny pierwszego wydania `LookUs`
Jakuba Szymańskiego - główny fotograf
Darii Kalinowskiej - fotograf backstage
Pauli Jacobiak - make up artis.

Michała Sadowskiego - stylizacja fryzur

Całej ekipie z dzisiejszej sesji dziękuje za optymizm, pozytywne nastawienie do sesji, świetną, zabawną atmosferę która połączona była z profesjonalnym podejściem do tematu i rzetelnością wykonywania pracy. Dziękuje Wam najbardziej za to że jesteście tak samo szurnięci jak ja i macie marzenia.

Łukasz Maksymilan Szczepański - za pomoc w przygotowaniach do sesji
Mateusz Kostka - za pomoc w realizacji projektu
Firmie WaveProductions - za  wykonanie profesjonalnej sesji i współprace
Restauracji Pico Cuadro - za udostępnienie przestrzeni
i współpracę







 Wywiad oraz sesja zdjęciowa z dzisiejszego dnia w pierwszym wydaniu ` LookUs` - już niedługo !! :)






pamiętaj..
wiara w siebie i ciężka praca to najlepszy przepis na spełnienie marzeń
nie bój się zmian







 














































































































































































































































Wszystkie zdjęcia pod tym postem należą do Darii Kalinowskiej
 zakaz kopiowania bez zgody właściciela.


7 komentarzy:

  1. Hej,
    Po przeczytaniu całego postu i obejrzeniu zdjęć jestem zachwycona. Widać wasze chęci, zapał do pracy i mnóstwo czasu jaki musieliście poświęcić. Nawet oglądając zdjęcia odczuwa się przemiłą atmosferę w jakiej stworzyliście całą sesje.
    Pozdrawiam gorąco Magda.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak trzymać !!! :D PODOBA SIĘ OJ PODOBA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Daria! Super backstage wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chcę wziąć udział w następnej sesji organizowanej przez Ciebie! Jestem naprawdę dumny z tego, że Cię znam, nie podddawaj się i do jak najszybszego zobaczyska! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daria świetne zdjęcia jest naprawdę super : )

    OdpowiedzUsuń