piątek, 14 września 2012

NYork myself

zdjęcie: Daria Kalinowska
 ****



Od rana wiele się dzieje - ludzie w których wierze wspierają mnie jak tylko mogą, czuje to. Nie chce aby ktokolwiek   dziękował mi za to co robię, ale pretensje w moją stroną są co najmniej czymś nie na miejscu, ale abstrahując od rzeczy mało istotnych, cieszę się że jestem w stanie pomóc zdolnym ludziom, będzie tak zawsze - jak powtórzyłem dziś Dari. Gdy tylko nadarzy się okazja szczególna dla Was, będę pamiętał i zawsze Wam pomogę. I takich ludzi również mam wokół siebie, którzy z uśmiechem na twarzy podadzą mi rękę, od których usłyszę szczerą prawdę, a to najważniejsze.



P
oranna sesja z Darią Kalinowską, bardzo bardzo udana. Wiele stylizacji, świetna atmosfera i naturalne, szczere zdjęcia, jestem bardzo zadowolony. Jestem również pełen podziwu tempa w którym rozwija się ta dziewczyna, jak już pisałem jej prace konkursowe były dla mnie wielkim zaskoczeniem, myślę że był to pewien próg który ona z łatwością przeskoczyła a teraz, skakać będzie jej jeszcze łatwiej. Podobne zdanie ma również moja najukochańsza, nieomylna mama. Tak ciężko mówić o kimś że jest najlepszy bo jest tak szalenie dużo zdolnych ludzi, tak szalenie dużo, świetnie zapowiadających się fotografów, jednakże z ręką na sercu mogę powiedzieć że progres Darii jako fotografa jest niesamowity, jeżeli utrzyma to tępo to jej zdjęcia zobaczy ogrom ludzi, bo najzwyczajniej w świecie - przykują uwagę. Nic tylko trzymać kciuki, zresztą zobaczcie małą dawkę naszej pracy..


 

zdjęcie: Daria Kalinowska



zdjęcie: Daria Kalinowska


zdjęcie: Daria Kalinowska



Coś ogromnego wije mi się w głowie, uderza o ścianę i stara się zepsuć moje czyste myśli - tak to Ci którzy tak bardzo chcieliby żeby komuś nie wyszło, niestety ale szybko wyrzucam to na co mam ochotę. W dniu dzisiejszym doszła do mnie ogromna ilość informacji, zobowiązań które chce zrealizować, obowiązki, jutrzejsze szukanie mieszkania w Warszawie do tego dochodzą studia które rozpoczynam 26 września a już następnego dnia mam zaliczenie z `podstaw ochrony własności intelektualnej`. Do tego bardzo chciałbym wykonać mój nowy projekt `New York in Warsaw`, ` Wild Wardrobe` no i oczywiście druga część` TKF, Warszawa Zimą` . Na chwilę obecną mam sieć kontaktów która pozwoli mi, na dobry początek, stworzyć coś o czym marzę. Chęć udziału w moich projektach wyraziła Firma `Aloha from deer`, bardzo dziękuje za zaufanie. Jednak na pewno nie zapomnę o masie firm i mediów które mnie wspierały, IK`a, DniemiNoca.pl, Jagnmeer, BiN kursy Fotograficzne, drukujzagrosze, Eurograwer,  Zbieram pomysły i mimo wielu obowiązków, migreny i wczesnych objawów choroby staram się myśleć trzeźwo. O 6 rano wyjeżdżam do Warszawy, powrót w niedziele - trzeba obejrzeć wszystkie mieszkania. 20 września oficjalnie rozpoczynam życie w Warszawie - to miejsce i ludzie umożliwią mi szybki rozwój, liczę na dużą ilość spadających kłód pod nogi bo dzięki temu uda mi się szybciej zebrać. Trzymajcie Kciuki




przydatne linki o TKF:

Tv Toruń o nas od 15:08

TV Toruń TKF

Fotorelacja DniemiNoca.pl TKF Afterparty

Fotorelacja DniemiNoca.pl TKF Finał


Sandra Ryncarz - modelka TKF na okładce magazynu ( sesja z Laurą Dołęgowską )





****

5 komentarzy: