sobota, 1 września 2012

Offical open


zdjęcie: Mateusz Tweester Schalau
Ostatnie dni nie dały mi nawet czasu na dobry wypoczynek czy sen a co dopiero na chwile przyjemności w której mogę coś do Was napisać - udało się - podłączam laptopa i do dzieła.

Dzisiejszy a raczej wczorajszy dzień - nie zaskoczył mnie niczym - wszystko było tak jak się spodziewałem - a mowa o otwarciu pierwszego toruńskiego konkursu fotografii który organizuje. Dla tych których nie było - chwilowe opóźnienie spowodowane problemami z łącznością na skype ? z kim i dlaczego - za moment. Przedstawienie regulaminu oraz ogromne podziękowania dla sponsorów i osób wspierających projekt a jest ich - ogrom. Cieszy mnie fakt że Ci młodzi, zdolni fotografowie mają możliwość rozwijać się dalej, cieszę się że tak dużo osób jest z Torunia a co najważniejsze że mogłem kogoś uszczęśliwić - moja ciężka praca opłaciła się już w dzisiejszym dniu kiedy usłyszałem od jednej z uczestniczek jej reakcje gdy zobaczyła wyniki - świetne uczucie i o to chodzi w życiu aby nie zgubić się w wielkim świecie i pamiętać o tym co najważniejsze - wracając do konkurs - pokazaliśmy zgłoszeniowe zdjęcia uczestników a każdy z nich miał możliwość przedstawienia się oraz swoich prac - wypadło to bardzo fajnie - nagroda główna dla uczestników nie jest już niespodzianką bo czas aby wiedzieli o co walczą , pomijając szereg bonów do wykorzystania w Lenkiewiczu, Manekinie czy Jesz ile chcesz - zwycięzca konkursu otrzyma prywatne konsultacje fotograficzne oraz całodobowy dostęp do profesjonalnego studia - firma BiN kursy fotograficzne. Ponad to zwycięzca będzie miał możliwość wykonać sesje z Anią Bałon która ukaże się w wielu gazetach, na portalach etc. Jeżeli uczestnik wykorzysta swoją nagrodę może osiągnąć naprawdę dużo w świecie art i fashion -trzymam za Was kciuki !! Połączyliśmy się również na żywo na skype z Anna Bałon - jak już powiedziałem - świetna, młoda, gotowa na wszystko dziewczyna która bardzo zaskoczyła naszych uczestników i publiczność - najczęściej padające określenia to ` naturalna, zabawna, zupełnie inna` - taka jest prawda - jest zupełnie inną dziewczyną niż tą która stworzyły plotki i tv. Zobaczymy się z nią już 7 września, nie mogę się doczekać spotkania z Lidią Skuzą i Iloną Adamską .. nasze jury jest wspaniałe i bardzo cieszę się że wspiera je Paweł Biarda!  Fakt że nagroda główna jest już znana nie oznacza że nie mam dla Was kilu niespodzianek... warto tam być.  7 września godzina 15:15





Stroje dla naszych modeli w 2 dni uszyła Patrycja Pardyka - polecam gorąco - jestem zachwycony jej twórczym i otwartym umysłem !!

zdjęcie: Mateusz Tweester Schalau





 10 uczestników konkursu - jak widać przeważają kobiety ale kto wie kto wygra ;)

zdjęcie: Mateusz Tweester Schalau


zdjęcie: Mateusz Tweester Schalau


zdjęcie: Mateusz Tweester Schalau
 nasi fotomodele
zdjęcie: Mateusz Tweester Schalau
 skype z Anią - niespodzianka dla wszystkich
zdjęcie: Mateusz Tweester Schalau

zdjęcie: Mateusz Tweester Schalau

zdjęcie: Mateusz Tweester Schalau

11 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje bardzo i zapraszam 7 września o 15:15 do CSW :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O super, szkoda ze nie moglam wziac udzialuuu

    OdpowiedzUsuń
  4. a co bedzie takiego dokladniej w Świeciu ? bo jestem z tego miasta i chetnie bym sie wybrala ; >

    OdpowiedzUsuń
  5. sorka myslalam ze to w swieciu a ty o centrum mowieles ; p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, ładnie Łukaszu! ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem powinieneś poćwiczyć ortografię i interpunkcję zanim weźmiesz się za organizowanie konkursów, bo to trochę wstyd pisać jak dzieciak z podstawówki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam Cię od dłuższego czasu i po prostu to uwielbiam, wiem że zawszę mogę znaleźć tu coś naprawdę ciekawego i prawdziwego. Chociaż nie znam Cię osobiście mogę szczerze powiedzieć że jesteś niesamowitym człowiekiem, spełniającym się w każdej dziedzinie życia-takie odnoszę wrażenie. Gratuluję dostania się na studia w Warszawie :) Myślę że miło by było kiedyś Cię poznać osobiście :) Powodzenia w życiu :* :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobię wszystko co w mojej mocy aby to poprawić -an2wrze.

    Bardzo dziękuje za tak miłe słowa takie komentarze bardzo motywują mnie do dalszej pracy i do tego aby rozwijać się w każdym kierunku a co za tym idzie pomagać innym ! Mam nadzieję że uda nam się kiedyś poznać - an3wrze.

    Dziękuje wszystkim i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Twoim rodzicom takiego porządnego i ambitnego syna. Masz bardzo dużo pasji które pragniesz rozwijać, wiesz czego chcesz i dążysz do postawionego przez siebie celu. Bardzo interesująca i wyjątkowa z Ciebie osoba. Krótko mówiąc jesteś człowiekiem renesansu i uważam że jesteś bardzo inteligentny a to się szanuje. Znasz swoją wartość co niestety zanika w bardzo wielu osobach. Chciałabym Cię kiedyś spotkać, zamienić z Tobą chociaż kilka słów i posłuchać co masz mądrego do powiedzenia a wiem, że masz dużo rzeczy z którymi chciałbyś się podzielić z innymi osobami. Zazdroszczę Ci rozumu i pozytywnego podejścia do życia. Nieświadomie bardzo mi pomagasz ponieważ kiedy tylko czytam twojego bloga i photobloga ( a robię to już regularnie od kilku lat) poprawia mi się humor i wzgląd na problemy których nigdy nie brak. Bardzo się cieszę że są jeszcze na świecie tak niezwykłe i wyjątkowe osoby jak ty. Mimo iż jestem od Ciebie młodsza (17lat) myślę, że w takiej sytuacji wiek nie gra dużej roli ponieważ oznacza to, że twoje słowa trafiają do grona różnych ludzi. Zawsze dobrze Cię rozumiem i kiedy czytam to, co publikujesz czuje się jakbyś ze mną rozmawiał i we mnie wierzył. Trafia do mnie to, co piszesz i całe szczęście zostaje bardzo głęboko ponieważ dysponujesz dobrymi radami. Możesz być z siebie dumny. Dziękuję i życzę Ci wszystkiego co dobre, żebyś z dnia na dzień rozwijał się i stawał się jak najlepszym człowiekiem. Stawiaj sobie różne cele i spełniaj je, tak jak robisz to dotychczas. Mimo porażek nie poddawaj się, podnoś się i wymuszaj uśmiech żeby ludzie wiedzieli, że potrafisz sam sobie poradzić i umiesz tak jak nieliczni, śmiałym krokiem dążyć przez życie. Dzięki takiemu podejściu pomagasz ludziom a chciałabym żebyś robił to tak często, jak tylko możesz bo jestem pewna, że twojej pomocy i twoich złotych rad potrzebuje mnóstwo ludzi. Może to dziwnie zabrzmi ale życzę Ci również problemów ponieważ zauważyłam, że przyjmujesz je z godnością i nie masz trudności z ich rozwiązywaniem, nigdy nie tracisz wiary i dzięki temu zyskujesz więcej niż stracisz. Mimo swojego intensywnego stylu życia nie tracisz ani jednej tak cennej sekundy. Mam Nadzieję że osiągniesz kiedyś duży sukces bo jesteś tego wart.Zauważ, że ludzie tacy jak ty, są bardzo rzadko spotykani. Chcę, abyś to wszystko, co napisałam, wziął sobie głęboko do serca ponieważ ujęłam tutaj to, co sądzę o twojej porywczej i mimo wszystko skromnej osobie. Jest to szczera prawda i sądzę, że jeśli pomyślisz sobie kiedyś o osobie, która tak jak ja Ciebie uwielbia, podniesie Cię to na duchu w ciężkich momentach. Wiedz, że bardzo często o Tobie myślę bo zapadłeś mi głęboko w pamięć. ( Masz w sobie to coś :D ) Jesteś człowiekiem godnym naśladowania i powinienieś być wzorem dla wielu młodych ludzi. Może i nie widzę twoich wad, może i na prawdę nie jesteś taki jak Cię tutaj opisuję i może moje wyobrażenie o Tobie jest przesadzone( bo przecież nie ma ideałów) ale ciesz się że w Ciebie wierzę co pozwoli Ci naprawić to, co jest w tobie zepsute. Wiem, że twoi czytelnicy Cię napędzają i dlatego wierzę że taki pozytywny komentarz jak ten, ułatwi Ci wyeliminować w Tobie te złe cechy. Uwielbiam takie osoby jak ty i chciałabym, żebyś częściej dodawał nowe posty które z bardzo dużą ciekawością i zainteresowaniem czytam. Chociaż rozumiem, że rzadko masz czas coś dla nas naskrobać ;p Trzymaj się tak dalej Łukasz, a zajdziesz bardzo wysoko czego z całego serca Ci życzę! Myślę, że to wszystko co od zawsze chciałam Ci napisać więc zostaje mi tylko serdecznie pozdrowić Ciebie, i twoich wspaniałych rodziców. ;)) Powodzeniaa!

    OdpowiedzUsuń
  11. dosłownie! Mały blog, Wielkie rzeczy! zasługujesz na wyróżnienie :) P.S zapomniałam Ci jeszcze dopisać że poza wspaniałym charakterem jesteś również niesamowicie przystojny! Dobrze że jesteś fotogeniczny i masz dużo ładnych zdjęć bo są u mnie na tapecie zarówno na telefonie jak i na komputerze ;pp Pewnie pociągasz wiele osób, życzę Ci żebyś spotkał na swojej drodzę taką odpowiednią, która Cię nie zepsuje ale pomoże Ci w rozwijaniu swojej osoby! Oby nikt Cię nie zranił bo jesteś na prawdę super chłopakiem. Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie bo jak najbardziej na to zasługujesz :D mogłabym do Ciebie tak pisać przez całą noc ale muszę już skończyć bo to chyba lekka przesada. Anyway pozdrowienia z Wrocławia ;))

    OdpowiedzUsuń