wtorek, 4 września 2012

SUPRAIS for USS



 Dobry wieczór dla Was wszystkich - dla mnie również ? Skoro dzień był dobry to i ta noc być musi. Pojęcie czasu jest ostatnio dla mnie niezrozumiałe - chyba już kiedyś o tym pisałem - teraz wstając rano przypuszczalnie 8/9 zanim się obejrzę, nie patrząc na zegarek jest godzina 19/20 lub nawet 21. 5 sesji dziennie , dojazdy, makijaż - wszystko musi być takie samo dla wszystkich uczestników - a oni zaskakują mnie bardzo, nie mogę doczekać się ich prac konkursowych - jest pod ogromnym wrażeniem pomysłowości i ogromu pracy jaki w to wkładają - wszyscy po kolei, niesamowici ludzie a co w tym wszystkim najpiękniejsze to to że wszyscy tak bardzo się ze sobą zżywają - nie ważne skąd są - Bydgoszcz, Walcz, Gdańsk czy nawet Ruda Śląska - każdy z nich tworzy coś niesamowitego. Jestem pod ogromnym wrażeniem modeli których wybrało najwspanialsze jury - ale o nich za chwile. Modelka Sandra Ryncarz świetna śliczna dziewczyna, współpracą z nią to ogromna przyjemność, jestem zresztą nie tylko ja bardzo pozytywnie zaskoczony, oczywiście błędem było by nie wspomnieć o Tomku który wciela się w role modela - bardzo się stara i w swojej pracy i rzetelności nie odbiega od innych modeli pracujących w tym zawodzie. Ogromne podziękowania dla nich, ale przed nami jeszcze trzy sesje modela, modelka wykonała już wszystkie. Most, bulwar, las, dach starówki, basen, skatepark, złomowisko, komparki, podnośniki to tylko nie które z pomysłów mojej uzdolnionej 10tki!
Nie mogę się doczekać Waszych prac!!


Dzisiejszy dzień - ciężki ? pracowity? na pewno wszystko po trochę, a ogromnie miłą niespodzianką była wizyta TV Toruń na planie zdjęciowym na basenie, następnie Teraz Toruń i Nowości na dachu kamienicy. Jutro na pewno coś większego w Nowościach w czwartek w TV Toruń. Otrzymałem również dziś telefon od Co w Toruniu - jutro o 12 ruszam na wywiad.

Otrzymałem również niespodziankę od Ilony Adamskiej - która zasiądzie 7 września o 15:15 w CSW jako członek jury. Film który nie udało mi się wcześniej wstawić od drugiego członka jury Pawła Biardy - wszyscy bardzo mnie wspierają - dziękuje Wam za tak ogromną pomoc - Ania Bałon cały czas udostępnia mój projekt i również bardzo Nam pomaga! Dziękuje dziękuje - a to wszystko dzięki Lidi Skuzie która z uśmiechem na twarzy podała mi dłoń - dziękuje Wam wszystkim


a teraz zabieram się za dalsze skręcanie filmu i nowego backstage !


 Wstawiam kilka screenów z TV Toruń - wiadomości TU





 


 











 już nie raz Ania Bałon pomagała mi w projekcie udostępniając go na swoich stronach dziękuje - jak już wspomniałem świetna dziewczyna z ogromnym potencjałem która łamie wszystkie stereotypy !






 Modelka, pisarka, redaktor naczelna pisma Imperium Kobiet, prowadząca stronę planetakobiet
Ilona Adamska którą przyjemność mam gościć w konkursie jako jury przesłała dla uczestników mojego konkursu bardzo miłą wiadomość ,do zobaczenia 7dmego :)



A o to film dla naszych uczestników od Pawła Biardy z Toruńskich Warsztatów Fotograficznych BiN w Toruniu 




 A o to mała dawka backstage z ostatnich sesji  :) 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz