poniedziałek, 13 sierpnia 2012

More about my work

zdjęcie: Marianna Korman
 ***
Dużo bardzo dużo..
decyzji zapadało w przeciągu ostatnich dni. Zbiera się na deszcz, a burzy nie słychać. Coraz więcej w sobie mam i czekam, czekam. Zebrało się tego wszystkiego. Niby nie przejmuję się tym wszystkim a jednak ciągle podświadomie czuje że może coś nie wyjść. Mowa też o TKF`ii który bardzo się rozkręca. Jutro zobaczyć możecie mnie w rozmowie dnia w TV Toruń, kto nie ma - odnaleźć można na stronie rozmowę dnia - puszczana będzie trzykrotnie. W środę raczej Nowości puszczą nowe info! Czwartek Teraz Toruń, moje zdjęcia i wywiad ze mną. W tym tygodniu mam nadzieję uda się nagrać coś w Radiu Gra. Dniem i Nocą również w tym tygodniu rusza z promocją poprzez mailing i banery na stronach więc automatycznie IK zapewne coś wstawi. Dużo wszystkiego, projekt plakatu tworzony- kolejny bo kilka propozycji już odpadło. Z drukiem raczej będzie dobrze - dojazd dla Jury czyli Lidii Skuzy z studia Newcolors oraz Ania Bałon finalistki Topmodel - jest. Nocleg również! No i szykuje się ogromna VIP`owska impreza w Revolucji! Mamy klub, mamy Vip sale tylko dla Nas, czerwony dywan i ochroniarze. 6 wejściówek Vip do rozdania już niedługo na stronie dnieminocą oraz revolucja, Dodatkowo modele którzy nie zostaną uczestnikami konkursu a zdobędą miejsce na podium czyli 2 i 3 miejsce, otrzymają Vip wejścia na imprezę. Salon Fryzjerski Mirosława Niewiarowskiego, który znajduję się na Rynku Nowomiejskim 7, ufundował nagrodę dla modela i modelki którzy będą brać udział w konkursie - bony na strzyżenie do wykorzystania w Salonie M.Niewiarowskiego - tak że mamy coś dla modeli już na pewno. Rozmawiam z ogromną ilością osób telefonicznie. Zresztą jak powiedziałem w wywiadzie - czuje bardzo duże wsparcie ze strony przyjaciół i bliskich mi osób!
Zapowiada się bardzo stresujący tydzień, grafik staje się powoli coraz bardziej napięty. Niedługo wyjazd nad morze do Anglii, konkurs , wyjazd do Warszawy a ja nadal nie mam mieszkania?! Proszę wydłużmy dobę chociaż do 30h, wtedy będzie o wiele łatwiej! W sumie gdy jest trudniej czasami jest lepiej, sam nie wiem ale nie zmienia to faktu że uwielbiam tak tryb życia. Ruszam do M. Kowalskiej porobić kilka zdjęć i wypić dobrą kawę. !
Hejo!

****






zdjęcie: Marianna Korman





 
zdjęcie: Marianna Korman





zdjęcie: Marianna Korman

2 komentarze:

  1. Gratuluje samozaparcia i siły do tak dużej ilości pracy! Świetne fotki, mieszkasz w blokach przy Cinema City?

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za miłe słowa! nie nie mieszkam koło cinema city! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń