środa, 15 sierpnia 2012

LaserLight

zdjęcie: Maja Kowalska
 ****
 Heymag!

Wolne - znów czuję się jak by mijał mi weekend a te ostatnio mijają bardzo wolną pod względem pracy - nie mogę dzwonić do firm i mediów. Grafik który jest sponsorowany przez Denisa z DniemiNoca.pl kończy tworzyć plakat - w związku z tak dużą ilością pytań, zmuszony jestem zacząć druk od przyszłego poniedziałku. Jutro pobudka o 9tej i ruszam z telefonami - znów ta sama wersja rozmowy a ja czasu nie mam - czas nas goni - dużo pracy ale to musi być impreza roku! Wiele rzeczy jest pod znakiem zapytania ale jeżeli wyjdą to będziecie bardzo miło zaskoczeni. Mimo wszystko liczę się z tym że to idea sama w sobie prowadzi to sukcesu. Nie liczy się liczba wyznawców danej idei a ich siła. A nas nie dość że nie jest mało to jesteśmy bardzo silni. Myślę, nie .. jestem pewien że dzięki Wam ta impreza pokaże że mamy możliwość pokazać nie tylko tu, w Polsce ale na całym świecie że jesteśmy ludźmi z ogromnym zaparciem i siłą przebicia. Ku temu trzeba stworzyć dobre podstawy. Gdy powstanie kolejna edycja konkursu, wszyscy będą pamiętać pierwszą edycje, do końca. Wszyscy będą porównywać tą edycje do następnych - od czegoś trzeba zacząć - a zaczyna się bardzo dobrze!








 Zdjęcia to kolejna mała wersja fashion laserlight, wykonane z Mają Kowalską o niej samej już trochę napisałem w poprzednim wpisie a myślę że można jej pracy spokojnie poświęcić książkę, w szczególności jej życiu które jest również nie do opisania jak moje - chyba dlatego tak dobrze się dogadujmy. Jak niedawno stwierdziliśmy, nasza przyjaźń i my sami doszliśmy do etapu dojrzałości który nie pozwala nam się błaźnić. Więc wykonaliśmy kolejnych kilka zdjęć, których nie planowaliśmy - moim zdaniem wyszło bardzo dobrze i widzę kilka bardzo fajnych - laserlight czyli zatrzymania mojej osoby w klatce zdjęcia, po czym ruch świateł która łapie zatrzymana przesłona - kilka razy zamalowałem sobie twarz, zrobiłem dziwną minę gdyż w totalnej ciemni błysk jasnej lampy psuł moje pole widoczności - mimo wszystko udało nam się zrobić kilka naprawdę bardzo dobrych zdjęć. A co najlepsze wykonaliśmy kilka wersji więc na pewno zdjęcia Majki pojawią się tu jeszcze nie raz.




zdjęcie: Maja Kowalska




 Black or Colors?




zdjęcia: Maja Kowalska





zdjęcie: Maja Kowalska



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz