czwartek, 16 sierpnia 2012

NOWme


zdjęcie: Maja Kowalska
***
No to Hop!

Czyli dzień udany, ja świeży i zadowolony a to się liczy!
Po wczorajszym długim grillu u Kovy z Krynią i Maksem i burzy mózgów na wiele tematów dochodzę do nowych pomysłów - wszystko toczy się bardzo szybko - i dziś załatwiłem kilka niespodzianek na konkurs - uważam że wychodzi mi bardzo dobrze - Sama wystawa w Centrum Handlowym Plaza jest ogromnym wyróżnieniem - jak na możliwości Torunia jest bardzo ok.
Zauważyliśmy tendencję do niepomagania młodym ludziom, do ich deprecjonowania z wielu stron - to niesamowicie obrzydliwe jak wielu ludzi którzy nie radzą sobie ze swoimi problemami, żyjąc w porażającej rutynie, zamiast to wyciągnąć rękę, kąpią po nogach tych którzy chcą gdzieś dojść - to smutne na pewno - mnie to jednak nie zatrzymuje, a wręcz przeciwnie. W mediach ruszam a to jest najważniejsze - po artykule w Nowościach i Rozmowie Dnia w Telewizji Toruń czas na drugą, całą stronę w gazecie Teraz Toruń - bardzo dziękuje za tak profesjonalne ułożenie strony, fajny artykuł a przede wszystkim wyczerpujący informacyjnie - bardzo dobra robota, jestem bardzo zadowolony. Ponad to pokaźne informacje na MM Toruń - świetnie. Pamiętasz jak pisałem że idę na wywiad z Pomorską Gazetą ? - dziś ukazał się artykuł o mnie, moim życiu w pigułce i moim planom - niedługo ukaże się na temat konkursu oczywiście w Gazecie Pomorskiej. W końcu nie każdy jednego dnia ukazuję się w dwóch gazetach - śmieje się sam do siebie. To duży krok w przód - pewien jestem że będzie jeszcze lepiej bo tak właśnie być może. Poznałem mnóstwo wartościowych ludzi, dlatego jestem pewien że nie będziecie musieli czekać na drugą edycje, chociaż tak i tak ona będzie, bo w między czasie zrobię nowy projekt, tu w Toruniu a może u mnie w Warszawie - zobaczymy. Już mam pomysł jak będą wyglądać kolejne edycje, mimo iż ta się nie zakończyła - mnóstwo pomysłów a obowiązków jeszcze więcej! Od poniedziałku ruszamy z drukiem plakatów, ulotkami i jeszcze większą reklamą - damy z siebie wszystko - mam dobraną dobrą ekipę przy której jestem pewien swego - ale jeżeli chcesz brać udział aktywnie w konkursie napisz do mnie a na pewno znajdę dla Ciebie miejsce - nie jesteśmy hermetycznym gronem wyparzającym na innych, wręcz przeciwnie!

Wstawiam kilka linków do stron na których dziś się pojawiłem oraz oficjalny plakat konkursu.


hejo !




Oficjalny plakat konkurs








Oficjalny plakat konkursu

 Wywiad ze mną w Gazecie Pomorskiej
źródło: Gazeta Pomorska
zdjęcie: Teraz Torun

 Ja na portalu MM toruń




na tej stronie możecie zobaczyć internetową wersję gazety  Teraz Toruń



źródło: Teraz Toruń

1 komentarz: