piątek, 20 lipca 2012

Sugarpills

zdjęcie: Sonia Dąbek


 noc dobry !

Późno już, ale wcale nie dziwi mnie ten fakt, tak naprawdę dopiero teraz mam możliwość szybkiego opisania dzisiejszych faktów. Wczorajszy dzień, jak zwykle szybko się zaczął i jeszcze szybciej zleciał. Od mojego ostatniego wpisu udało mi się nawiązać współprace z moja ulubioną firmą odzieżową `Sugarpills` , która obecnie wypożycza ubrania do programu `Must be the music` i mi udało się nawiązać korzystną współprace. Firma wypożyczy ubrania dla modeli do mojego projektu, to właśnie w tych ubraniach zostanie zrobionych 20 zdjęć konkursowych, z których jedno z nich znajdzie się w popularnej gazecie Kmag, a przynajmniej na razie wszystko na to wskazuje. Po dzisiejszej, długiej rozmowie z redakcją udało mi się ustalić do kogo muszę się zwrócić i jeżeli nastrój rozmów zostanie utrzymany w tym samym tonie to wszystko pójdzie po mojej myśli. Obecnie są bardzo zadowoleni z mojego projektu , fakt że CSW jest dla mnie oraz możliwość aktywizacji młodych ludzi bardzo ich ucieszył, nie chce zapeszać więc na razie pozostaje jedynie mocne trzymanie kciuków. Rozmawiałem również z przedstawicielką H&M która robiła wszystko aby zakończyć ze mną rozmowę a jej ulubionym słowem było `nie`, cholernie to przykre jak niektórym się poprzewracało. Tak w skrócie: Wypożyczenie strojów - nie mamy tylu żeby wypożyczać - tylko dwa stroje model i modelka - nie możemy dawać na strony publiczne - to tylko na konkurs - nie możemy dawać nikomu - zdjęcia będą w Kmag a Państwo współpracujecie - Nie można do Kmaga, ale na szczęście od razu po rozłączeniu ( w którym to kobieta stwierdziła że `ucieknie jej samolot`)wiedziałem do kogo pisać, pisze raz jeszcze `Sugarpills` to świetne ubrania i świetni ludzie którzy bardzo chętnie współpracują z innymi - ogromnie się cieszę !

Mam już dużo rzeczy zorganizowanych, obecnie zbieram sponsorów, dopisuje kosztorys w którym bardzo pomaga mi mój przyjaciel Maks, wraz z przyjaciółmi rozmawiając o moich pomysłach dochodzimy do nowych wniosków, co jest potrzebne, gdzie i jak. Cieszę się bardzo że mam z kim to planować. Zbieram media lokalną gazetę, radio i telewizję, ruszamy z promocją projektu mam nadzieje już w przyszłym tygodniu. No tak a przyszły tydzień to czas kręcenia filmu, pisania artykułów do gazet, rozmów ze sponsorami itd! Trzymajcie kciuki!


Wstawiam dalszą sesje z Sonią Dąbek o której pisałem w poprzednim wpisie co jak i dlaczego !

zdjęcie: Sonia Dąbek

zdjęcie: Sonia Dąbek
Zarzyczny Łukasz

2 komentarze:

  1. ciekawy blog :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń