poniedziałek, 18 lutego 2013

Pomysł na całe życie




 ***

Powoli kończę swoją niedziele moja ulubioną kawą i papierosem który przypomina mi o tak wielu rzeczach... Weekend zdecydowanie nie należał do najłatwiejszych psychicznie jak się okazało niestety też fizycznie. Chciałbym powiedzieć że nadszedł czas wielu ciężkich decyzji, jednakże owy czas wyzwań nie omija mnie chociaż na sekundę. Jestem człowiekiem który mimo ogromu obowiązków lubi narzucać sobie nowe, które niektórzy traktują jako `następne problemy`, zapominając że owe ` problemy` przynoszą mi mnóstwo satysfakcji i możliwości spełnienia. Przy ogromie obowiązków stawiam sobie bardzo wysoko poprzeczkę jeżeli której nie przeskoczę teraz, za jakiś czas nie będę miał sił lub odejdzie mi ochotą na skakanie. Moim marzeniem z dzieciństwa jak wiesz, było zamieszkanie tu, w Warszawie, otwarcie swojego własnego magazynu - który rusza niebawem. Spełniam swoje marzenia, a ostatnio pojawiło się nowe która coraz bardziej utwierdza mnie w tym iż nie jest to tylko chwilowy kaprys - Paryż. I już pisząc Ci to wiem, że za kilka lat zamieszkam tam a mój magazyn osiągnie wielki sukces nie tylko w Polsce. Tak więc zapisałem się na lektorat z języka angielskiego a przyszły rok poświęcam na język francuski. Na III roku studiów będę mówił w języku litewskim, łotewskim, angielskim i francuskim - polski- oraz czytał jeszcze lepiej łacinę. To nie marzenia a już mój plan który realizuje od września. Czytasz mnie teraz, a ja już siedzę z otwartą książką z języka Litewskiego i uczę się nowych słów i końcówek rzeczowników i przymiotników - nie dlatego że w środę czeka mnie bardzo ważny egzamin a dlatego że chce opanować język którego uczy się tak mało osób. Wspomniałem coś o magazynie a ty zapewne chciałbyś wiedzieć więcej, wiesz że lubię trzymać Cie w napięciu i chować do kieszeni tajemnic, moje małe sekrety. Jednakże za bardzo Cie lubię aby nie zdradzić Ci kilku. Wstępnie rozpoczynamy pierwszą sesje do magazynu 1 marca, wszystkie osoby wiedza już co będą robić - nazwiska są mi już znane - czekam na stroje, które nie są z żadnej firmy a od projektanta który szyje wybrany strój tylko raz - szyje ubrania dla wielu znanych osób. Więcej dowiesz się niebawem. 1 marca tworzymy okładkę i 4 strony zdjęć co za tym idzie musiałem wybrać najlepszego fotografa jakiego znam, za tym zapewne nie zdziwi się mój wybór. Na okładce prezentować będzie się model - jaki - okaże się na po sesji który najbardziej pasuje do pierwszego wydania. Makijaż i stylistka w jednym oczywiście również jest. Czekamy na rzeczy i ruszamy z pierwszą sesja do magazynu ` LookUs`. Wielkie otwarcie w Warszawie i Toruniu już niedługo! A jeżeli chcesz dołączyć do ekipy magazynu, marzysz o tym aby twoje artykuły ukazały się w pierwszym wydaniu - napisz do mnie, prześlij swoje teksty lub zapytaj w czym możesz i czym chcesz pomóc! Jesteśmy otwarci na wszystkich młodych, zdolnych ludzi sukcesu !

 W zeszły piątek mój pies który mimo iż nazywa się `Kropka`, prawie wszyscy wołają do niej dwuznacznie `Kreska`, obchodziła swoje trzy miesiące - przyszli goście a chrzestni przynieśli prezenty- piękna różowa obroża dla królewny oraz kość z posmakiem miętowym z która Kropa zdążyła się już zaprzyjaźnić. Potem udaliśmy się na następna imprezę z serii Szkolnych Dyskotek do Sztuki&Sztuczki, gdzie bal był piękny i nawet długie oczekiwanie na oddanie kurtki nie zniechęciło mnie do tej imprezy. Świetny klimat, super muzyka i najlepsi ludzi ! Zapraszam na stronę szkolnej dyskoteki KLICK, tam dowiecie się więcej na temat imprez które organizowane są co jakiś czas! Naprawdę warto!

Mój drogi czytelniku, czas na mnie. Pamiętaj aby mięć swój pomysł na całe życie, realizuj swoje plany i nie pozwól aby ktokolwiek odsunął je na bok, bądź zdrowym egoistom który nie boi się mówić kocham. No cóż chyba naprawdę zaczyna się poniedziałek ..























































wszystkie zdjęcia pochodzą z oficjalnej strony Szkolnej Dyskoteki
oraz mojego Ipada ;)


dziękuje za piękny bal jakim jest życie z Wami
ZarzycznyŁukasz







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz